Warme maaltijden

Warm eten op school

Uw kind kan bij ons op school genieten van een warme maaltijd, bezorgd en verzorgd door de firma Hanssens. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is tijdig uw kind registreren via de invulstrookjes, die steeds op voorhand met de kinderen worden meegegeven. Het secretariaat verwerkt deze strookjes zodat wij de correcte aantallen kunnen doorgeven aan de firma. Breng dus steeds uw strookje op tijd binnen om deze verwerking vlot te laten verlopen.

Contacteer in geen geval zelf de firma Hanssens, voor verdere vragen dient u zich te wenden tot het secretariaat.

Wat schaft de pot vandaag?

Hieronder kan u zien welke maaltijden er deze maand op het programma staan. Hou er rekening mee dat de weergave hieronder verloopt via een automatische service dat niet in ons eigen beheer zit. We zijn als school hierbij niet verantwoordelijk voor de correcte weergave ervan. Klik hieronder op de afbeelding om de menukaart te bekijken.